Dar voi, ce vă doriţi cu adevărat? – acesta este mesajul cu care se încheie clipul ultimei campanii realizată de cei de la Notino. Am fost invitată şi eu să răspund acestei întrebări. Bineînţeles, întrebarea şi clipul se referă la produsele de beauty, nu la salvarea morunului şi a antilopei saiga.
Am stat un pic şi m-am gândit. Oare care o fi fost perioada în care am avut cele mai multe dorinţe, atunci când a venit vorba despre cosmetice şi produse de frumuseţe? Cu siguranţă, în timpul liceului. Deşi aveam anumite ocupaţii care generau venituri modeste, niciodată nu îmi ajungeau banii ca să îmi iau tooooot ce vedeam. Normal! Oferta nu era atât de bogată ca acum, însă cu siguranţă erau destule lucruri din care să aleg şi pe care mi le-aş fi dorit. Pe măsura trecerii timpului, am început să îmi permit din ce în ce mai multe. Îmi amintesc că prima mea cremă de corp adevărată a fost de la Givenchy. Am iubit fiecare aplicare!
Au urmat bursele din facultăţi, primul job, al doilea, activităţi conexe… şi am ajuns într-un punct în care îmi pot permite să îmi cumpăr mult mai multe lucruri. Dacă mă urmăriţi pe Instagram, aţi văzut că fac unboxinguri destul de des. Chiar zilele acestea am pus story-uri noi cu ultimele două comenzi plasate pe Notino (coincidenţă?).
Cu toate acestea, tot mai am produse de machiaj în wishlist. Spre exemplu, această pudră compactă iluminatoare de la Bobbi Brown.
Sau acest uscător de păr BaByliss PRO Dryers Caruso.
Ohh, şi the one and only Advanced Night Repair de la Estée Lauder. Mai ales că acum are formulă nouă, ambalaj nou…
Nu neapărat preţul lor mă face să le ţin încă acolo în wishlist cuminţele, ci faptul că am deja desfăcute unele asemănătoare şi nu vreau să fac risipă. Saaau pentru că tocmai mi-am cumpărat uscător nou şi parcă nu aş mai lua încă unul. Şi pentru că fix săptămâna trecută am aruncat flaconul de Night Repair. Să le mai rotesc, zic! (yuppy, se auzi şi cardul).
Una peste alta, cred că oricâte produse cosmetice sau de îngrijire a părului a avea, mereu se va găsi o nouă ispită. Ce putem face e să analizăm bine plusurile şi minusurile produselor, să ne întrebăm dacă le vom folosi cu adevărat şi să ne gândim de două-trei-nouă ori înainte de apăsa pe butonul de Plasează comanda.
Dar voi, ce vă doriţi cu adevărat?